четвер, 27 квітня 2017 р.

Міні-конспект для 8 класу

Урок №59. 
Тема: Упорядковування даних у таблицях.
Мета:
§                     навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити сортувати дані в табличному процесорі;
§                     розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
§                     виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Excel

Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
1.     Які дані можуть міститися в клітинці табличного процесора?
2.     Який порядок розташування символів в таблиці Unicode?
3.     Які вбудовані функцій табличного процесора ви знаєте? Для чого вони призначені?
 Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми будемо вчитись наводити порядок в таблицях.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані).

Дані вклінинках електронної таблиці можна сортувати, тобто змінювати порядок їх розташування в рядках або стовпцях за деякими ознаками. Сортування може проводитися за зростанням або за спаданням.
Сортування -  це зміна відносного положення даних у списку відповідно до значень або типу даних.
Просте сортування (швидке) – (по одному стовпчику). За допомогою кнопки на вкладці Дані – група Сортування й фільтр.
Складне сортування (сортування за умовами) – (по 2 і більше стовпцях).
V. Фізкультхвилинка
VI. Формування вмінь та навичок
Практичне завдання
Завдання 1-3 ст.257. (Виконати завдання лише на Аркуші 1)
 Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підбиття підсумків уроку
Бесіда з елементами опитування
1.                Поясніть процес сортування даних в табличному процесорі.
2.                За якими правилами сортування відбувається за зростанням?
3.                За якими правилами сортування відбувається за спаданням?
4.                Як здійснюється сортування даних в таблицях за значенням кількох стовпців.
Рефлексія
·        Що нового сьогодні дізналися?
·        Чого навчилися?
·        Що сподобалось на уроці, а що ні?
·        Чи виникали труднощі?
 VIIІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 7.4 сторінки 248-251 


Немає коментарів:

Дописати коментар