Чому більшість дітей припиняють вчитись в 5-6 класі
- різко зменшується авторитет вчителів і батьків, і примусити дітей вчитись вже не так просто;
- додається стрес переходу від початкової школи до середньої;
- батьки на відміну від початкової школи часто вже не можуть допомогти дітям у навчанні, а ідея брати репетиторів у 5 класі здається абсурдною;
- програма і методики є контрпродуктивними, у них не передбачено достатньо часу на закріплення матеріалу;
- підручники не пристосовані до самостійного вивчення;
- діти - це люди, які іноді хворіють, а навіть один пропущений урок з математики може унеможливити подальше навчання, дитина припиняє розуміти весь подальший матеріал;
- є легкий вихід з труднощів - списування з книжок “Готових домашніх завдань”;
- з початком середньої школи більшість батьків починає активно демотивувати дітей вчитись, посилаючись на непотрібність шкільних знань крім читати-писати-рахувати;
- вимагається розв’язувати задачі лише якимось суворо визначеним, часто нелогічним методом - після пропуску уроку, дитина та батьки не можуть здогадатись, який метод потрібен вчителю - і змушені звертатись до “ГДЗ”.
Це все зрозуміло і всі відомо. А як вирішити ці всі проблеми? І вчителю, і батькам? Дайте якісь практичні поради. Дякую
ВідповістиВидалитиПрочитайте статтю в оригіналі, але й там панацеї,на мою думку, немає.
ВідповістиВидалити