Урок
№ 37
Тема: . Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Мета:
§
навчальна: ознайомити
учнів з описом мовою програмування структури розгалуження та сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила
поведінки в школі, навчити створювати прості програми на розгалуження;
§
розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук,
сприяти всебічному розвитку;
§
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Опитування учнів з елементами бесіди.
1. Які вирази називаються логічними? Яких
значень вони можуть набувати?
2.
Назвіцть
логічні операції.
3.
Що таке розгалуження?
4.
Які існують типи розгалуження? У чому
полягають відмінності їх виконання?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель.
Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему алгоритми з
розгалудженням, розвязуючи більш складні задачі..
IV. Вивчення нового матеріалу
Робота
з підручником (ст. 203-204)
V. Фізкультхвилинка
VI. Формування вмінь та навичок.
1. Наведіть приклади життєвих ситуацій, які
можна описати алгоритмом розгалудження.
2. Наведіть приклади правил з української мови
та математики, що містять розгалудження.
Практичне завдання
Завдання
16 ст. 206 підручника.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підбиття підсумків уроку
1. Наведіть приклади, коли у програмі варто
застосовувати оператор неповного розгалуження.
2. Як
мовою програмування Free Pascal реалізувати
вкладені розгалуження?
3. Опишіть процес порівняння двох (трьох) чисел програмно.
Ø
Чого
навчилися?
Ø
Що
сподобалось на уроці, а що ні?
Ø
Чи виникали труднощі?
ІХ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 6.4
Немає коментарів:
Дописати коментар