вівторок, 7 лютого 2017 р.

Урок № 38 Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.

Урок №  38                                  «___»__________ 20___ року
Тема: Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Мета:
§                     навчальна:  розвивати практичні навички використовувати складніші структури розгалуження під час розвязування задач та реалізації їх в середовищі програмування, закріпити правила поведінки в школі, навчити створювати прості програми на розгалуження;
§                     розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
§                     виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники.

Програмне забезпечення: Lazarus
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Опитування учнів з елементами бесіди.
1.     Який вигляд має блок-схема повного розгалудження? Опишіть особливості її виконання.
2.     Який вигляд має блок-схема неповного розгалудження? Опишіть особливості її виконання.
3.     Який вигляд має команда повного розгалудження в Object Pascal?
4.     Який вигляд має команда повного розгалудження в Object Pascal?
5.     Наведіть приклади використання повного і неповного розгалудження.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему алгоритми з розгалудженням, розвязуючи більш складні задачі.
VI. Формування вмінь та навичок.
1.     Поясніть хід виконання команд. Чим виконання команд 1 і 2 відрізняються.
1) If <логічний вираз 1>
Then begin
<команди1>
еnd
Else If <логічний вираз 2>
Then begin
<команди 2>
еnd
Else begin
<команди 3>
end;
2) If <логічний вираз 1>
Then begin
<команди1>
еnd;
If <логічний вираз 2>
Then begin
<команди2>
еnd;
2.     Складіть блок-схему алгоритму розвязання квадратного рівняння.
3.     Створіть блок-схему алгоритму для визначення, чи можна з трьох відрізків із заданими довжинами утворити трикутник. Як його реалізувати в Object Pascal?
Практичне завдання
Розробіть проект в середовищі  Lazarus, у якому за наведеним значенням температури води буде визначено її агрегатний стан.
Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору
VII. Підбиття підсумків уроку
1.     Наведіть приклади, коли у програмі варто застосовувати оператор неповного розгалуження.
2.     Як мовою програмування Object Pascal реалізувати вкладені розгалуження?
3.      Що таке операторні дужки? Чи завжди доцільно використовувати їх в операторі розгалудження?
VIII Рефлексія 
Що нового сьогодні дізналися?
- Чого навчилися?
- Що сподобалось на уроці, а що ні?
- Чи виникали труднощі?
ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 6.4

1 коментар: