пʼятниця, 18 листопада 2016 р.

7 клас

Урок №10

Мета:
навчальна: узагальнити поняття з даної теми, оціни рівень знань учнів, розв’язувати компетентісні задачі;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, дбайливе ставлення до шкільної комп’ютерної техніки, свідоме ставлення до вибору май­бутньої професії.
Тип уроку: застосування  умінь і навичок.
Обладнання: комп’ютери, підручники, картки.
Хід уроку
І. Організаційний момент привітання:
·       перевірка присутніх;
·       перевірка готовності учнів до уроку;
·       створення позитивного настрою для проведення уроку.
         ІІ. Контрольна робота.
Учням роздаються картки з завданням
Варіант І
1.    Які ви знаєте типи моделей?
2.    Що таке матеріальна модель? Наведіть приклади.
3.    З яких етапів складається процес створення інформаційної моделі?
4.    Де під час навчання можна використати карти знань?
Варіант ІІ
1.    Які ви знаєте типи моделей?
2.    Що таке інформаційна модель? Наведіть приклади.
3.    Чи можна створити одну й ту саму модель за допомогою різних копютерних програм?
4.    Що таке карта знань? Вислови свою думку, чому вони мають таку назву.
ІІІ. Виклад нового матеріалу.
За участю учнів розглядається розв’язання. Задачі 1. Природні зони України пункту 10 підручника.
ІV. Виконайте завдання
Задача 2.  Родинні свята українців.
Для своїх однолітків, що живуть за кордоном, ти хочеш розповісти про традиційні родинні свята. Побудуй інформаційну модель, яку можеш використати під час своєї розповіді. Для цього вкажи назви трьох-чотирьох свят українською мовою та іноземною мовою, яку вивчаєш у школі. До кожного зі свят додай відповідне зображення й переклад назви української страви, якою зазвичай частують гостей. Використай за потреби сервіси Інтернету для вивчення іноземної мови чи програму онлайнового перекладача
Рефлексія
1.     Під час уроку я…
Ø    дізнався…
Ø    зрозумів…
Ø    навчився…
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
V. Домашнє  завдання.
Повторити  матеріал підручника Розділ 2. Моделювання.
Завдання за підручником
VІ.  Підведення підсумків уроку.
VІІ. Оцінювання роботи учнів.





Немає коментарів:

Дописати коментар