Урок №14
Тема: Посилання. Автоматизоване створення змісту та
покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони
документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів.
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5.
Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
- · навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити автоматизовано створювати зміст та покажчики для документу;
- · розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;
- · виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.
Тип уроку: засвоєння нових знань,
формування вмінь.
Обладнання та наочність: комп’ютери,
підручники, презентація, проектор.
Програмне забезпечення: Microsoft Office Word
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Повторення раніше вивченого матеріалу
Продовжіть речення.
1. Ієрархічна схема розміщення складавих частин тексту
це - … .
2.
Для того щоб поділити текстовий
документ на розділи в тому місці, де починатиметься інший розділ, потрібно
вставити … .
3.
Існують такі види
розривів: … .
4.
Колонтитули це - … .
5.
Відображаються колонтитули в документі тільки в режимах …
.
6. Опрацьовувати основний текст документу під час роботи з
колонтитулами …. .
7.
У колонтитул можна вставити …. .
8.
Набір значень
властивостей певного типу об’єктів, що має власне ім’я - це … .
9. Текстовий процессор за замовчуванням має власну
бібліотеку професійно розроблених стилів, так звані … .
10. Для перегляду
структури документа, використовується режим перегляду … .
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні ми не лише навчимось деяких автоматизованих дій в текстовому
процесорі Microsoft Office Word
а й проведемо практичну роботу.
IV. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя відповідно до змісту
підручника ст.118- 129.
V. Усвідомлення набутих знань.
Вправа для профілактики короткозорості та
порушення зору
VI. Формування вмінь та навичок.
Повторення
правил поведінки в комп’ютерному класі
Практична робота № 5 ( ст. 129 підручника.)
VIII. Підбиття підсумків уроку
1. Що таке посилання в документі? Для чого вони
використовуються?
2. Що таке зміст документа? Для чого він призначений?
3. Як засобами Word 2007 створити зміст
документа?
4. Що таке предметний покажчик? Для чого він використовується?
5. Як створити предметний покажчик у текстовому
документі?
6. Щотаке шаблон? Для чогойоговикористовують?
ІХ. Домашнє завдання
повторити матеріал теми "Опрацювання текстових даних". Підготувати кросворд з основними поняттями теми.
повторити матеріал теми "Опрацювання текстових даних". Підготувати кросворд з основними поняттями теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар